• ۰۵۱۳۸۹۲۹۱۴۰
  • مشهد - بین چهارراه دانشجو و معلم ۳۶

پنجره دوجداره کشویی یا ریلی

 

پنجره ریلی یا کشویی

 


با توجه به تغییر سبک زندگی انسان ها و پیشرفت علم و تکنولوژی، در صنعت ساختمان سازی و مصالح آن پیشرفت و دگرگونی های زیادی بوجود آمده که باعث تولید انواع مدل های پنجره دوجداره از جمله پنجره دوجداره ریلی یا کشویی شده است.

شاید گمان کنید که قیمت پنجره دوجداره از سایر مدل های پنجره گرانتر باشد، اما اینگونه نیست بلکه با توجه به مزایای بسیار زیاد این مدل پنجره ، بکاربردن آن در ساختمان از خیلی از جهات مقرون به صرفه نیز خواهد بود.

در ادامه قصد داریم درباره ی خود پنجره دوجداره و مخصوصا پنجره دوجداره ریلی به بیان توضیحات بیشتری بپردازیم ; با ما همراه باشید.

پنجره دو جداره ریلی

 

پنجره دوجداره ریلی یا کشویی چیست؟

 

 

این مدل از پنجره به دلیل آن که درب آن به صورت ریلی باز و بسته می شود به پنجره دوجداره ریلی شهرت یافته است.

درب این نوع پنجره توسط غلطک هایی که بر روی یک ریل قرار گرفته باز و بسته می شود.

تمام وزن درب و شیشه پنجره بر روی غلطک می باشد و هرچه غلطک بکار رفته از جنس مرغوب تری باشد مقاومت و طول عمر پنجره بیشتر شده و هم چنین حرکت درب پنجره نیز راحتر خواهد بود.

 

 

 

انواع پنجره دوجداره ریلی

 

پنجره دوجداره کشویی تک ریل : در این مدل به دلیل وجود یک ریل امکان باز و بسته شدن پنجره از یک طرف وجود دارد.


پنجره دوجداره کشویی جفت ریل : در این مدل به دلیل بکاربردن دو ریل امکان باز و بسته شدن پنجره از دو طرف وجود دارد.


پنجره دوجداره کشویی سه ریل : در این مدل به دلیل وجود سه ریل امکان باز و بسته شدن پنجره از هر سه لنگه وجود دارد.


پنجره دوجداره کشویی چهار ریل : در این مدل به دلیل به کاربردن چهار ریل امکان باز و بسته شدن پنجره از هر چهار لنگه وجود دارد.

 

 

پنجره دوجداره کشویی چهار ریل


تفاوت ها و شباهت های پنجره دوجداره تک ریل(منوریل) و جفت ریل

 

این دو مدل از پنجره ریلی از نظر جنس یراق آلات بکاررفته در آنها کاملا یکسان می باشند. ولی از نظر عایق بندی پنجره دوجداره کشویی تک ریل بهتر از پنجره دوجداره کشویی جفت ریل می باشد.

به طور کلی اگر از نظر عایق بندی بخواهیم پنجره دوجداره ریلی را با دیگر انواع پنجره های دوجداره مقایسه کنیم، پنجره دوجداره ریلی، به دلیل وجود منافذ خالی مابین غلطک ها، از عایق بندی کمتری برخوردار می باشد.

 

مزایای استفاده از پنجره دوجداره ریلی

مهم ترین مزیت استفاده از این نوع پنجره عدم نیاز به فضا برای باز شدن درب پنجره می باشد و برای مکان هایی که دارای فضای کمتری هستند از جمله اتاق خواب و آشپزخانه مناسب می باشد و به تهویه بهتر هوای محیط کمک خواهد کرد.


سخن پایانی


گروه صنعتی بالکانه به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین نوع پنجره دوجداره نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 05138929141 09014311263 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

پنجره دوجداره کشویی یا ریلی
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ادامه مطلب
پنجره دوجداره چیست؟

پنجره دوجداره چیست؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text] پنجره دوجداره   یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در زیباسازی فضای یک محیط نور موجود در آن می باشد. برای داشتن نور مناسب در فضا ابتدا باید ...