• ۰۵۱۳۸۹۲۹۱۴۰
  • مشهد - بین چهارراه دانشجو و معلم ۳۶

پنجره دوجداره یو پی وی سی(UPVC) چیست؟

پنجره دوجداره یو پی وی سی چیست؟

 

در گذشته چوب و آلومینیوم دو ماده پر كاربرد در صنعت ساختمان سازي بود. كه به دليل گران قيمت بودن براي صاحبان منازل مقرون به صرفه نبود اما ماده UPVC علاوه بر ارزان قيمت بودن و استحکام شگفت انگیز، تطبیق پذیری و نگهداری کم به شدت مشهور شد.

یو پی وی سی ماده ای است که قاب پنجره های دوجداره از آن جدا می شود. این ماده بر پایه پودر پلاستیک (پلی وینیل کلرید غیرپلاستیک شده،) ساخته شده است که با حرارت دادن بعد از آماده سازي با سایر اجزا در پنجره هاي دوجداره مونتاژ شود.

UPVC یک ماده محکم، سفت و بادوام است كه براي درب و پنجره دو جداره استفاده مي شود.

همچنین از از اين ماده در تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی استفاده مي شود. مزیت اصلی همه محصولات UPVC کیفیت بالاي آنهاست که نیازی به رنگ آمیزی ندارند، و تنها با یک پارچه مرطوب هر چند سال یکبار بايد تميز شوند.

یکی از دلایل تولید پنجره دوجداره برطرف نمودن معایب پنجره های قدیمی و تولید پنجره های عایق بندی شده در برابر گرما و سرما و صدا می باشد.

با توجه به مزایای زیاد پنجره دوجداره و گسترش روزافزون استفاده از آن، تولیدکنندگان زیادی در زمینه تولید پنجره دوجداره در بازار فعال می باشند، در این میان بالکانه یکی از شرکت های سرشناس مشهد هست که با برندهای معروف در زمینه تولید پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیوم می باشد.

 

 

ویژگی های پنجره دوجداره یو پی وی سی


بدنه پنجره دوجداره از upvc که یکی از مشتقات نفتی می باشد تولید می شود. هر چه پروفیل بکاررفته در پنجره دوجداره مرغوب تر و میزان آن بیشتر باشد، پنجره دوجداره از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

شرکت بالکانه با استفاده از پروفیل های عالی و بکار بردن آن ها در پنجره های دوجداره توانسته به یکی از بهترین تولیدکنندگان پنجره های دوجداره یوپی وی سی تبدیل شود. در پنجره دوجداره با پروفیل upvc از شیشه های استاندارد دوجداره استفاده می کنند.

و هم چنین نوع یراق آلات بکار رفته در پنجره دوجداره یو پی وی سی از مرغوب ترین یراق آلات موجود در بازار می باشد.

مزایای پنجره دوجداره یو پی وی سی

 

عایق بندی کامل در برابر گرما ; سرما و صدا
مقاومت و استحکام بالا در برابر شرایط جوی مختلف
نصب سریع و آسان
جلوگیری از ورود گرد و غبار
نظافت و شستشوی آسان
دارای طرح ها و رنگ های زیبا و متنوع
مقرون به صرفه
جلوگیری از اتلاف انرژی
قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی

 


برای تعیین قیمت پنجره دوجداره UPVC باید موارد زیر را در نظر گرفت :

 

ابعاد و نوع پنجره دوجداره
میزان پروفیل بکار رفته
نوع یراق آلات بکار رفته

 

سخن پایانی:


گروه صنعتی بالکانه به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته و تک حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره های 05138929140 – 09014311263 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

پنجره دوجداره یو پی وی سی(UPVC) چیست؟
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ادامه مطلب
پنجره دوجداره چیست؟

پنجره دوجداره چیست؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text] پنجره دوجداره   یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در زیباسازی فضای یک محیط نور موجود در آن می باشد. برای داشتن نور مناسب در فضا ابتدا باید ...