• ۰۵۱۳۸۹۲۹۱۴۰
  • مشهد - بین چهارراه دانشجو و معلم ۳۶

اهمیت تعویض پنجره قدیمی با پنجره های دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با پنجره های دوجداره

 

هنوز هم پنجره قدیمی در ساختمان ها دیده می‌شود و همه پنجره‌های ساختمان‌های شهر دوجداره نیستند.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره های دوجداره بسیار آسان است. ساختمان‌هایی که پنجره‌ قدیمی دارند، اغلب از نظر تهویه و عایق بودن برای سرما یا گرما دچار مشکل هستند.

معمولا اکثر افراد برای تعویض پنجره، این تصور را دارند، که باید همه خانه را به هم بریزند، اطراف پنجره را تخریب کنند. پنجره قدیمی را با ریخت و پاش‌های زیاد از جا درآورند، در نهایت پنجره جدید را نصب کنند.

بساط گچ و سیمان و رنگ را برای بازسازی اطراف پنجره آماده کنند. همین تصور باعث می‌شود که خیلی از این افراد برای تعویض پنجره‌های قدیمی خود اقدام نکنند. با منصرف شدن از این کار، خودشان را از مزایای پنجره‌ دوجداره محروم کنند.

با تیم مجرب و متخصص بالکانه تو 3 مرحله براحتی پنجره خونه رو عوض کن

1. اندازه گیری درب و پنجره ها و بررسی ساختمان

2. اعلام طرح و محاسبه هزینه

3. تعویض سریع و بدون تخریب

 

 

تعویض پنجره

 

ما در این مقاله قصد داریم درباره دلایل ضروری برای تعویض پنجره‌ قدیمی، روش‌های تعویض پنجره و چگونگی نصب پنجره دوجداره بدون هرگونه دردسر و تخریب صحبت کنیم. پس برای آن که از تمام جزئیات تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره جدید آگاه شوید، تا انتهای مقاله مارا همراهی کنید.

 

چرا تعویض پنجره قدیمی ضروری است؟

 

همان‌طور که عنوان کردیم، پنجره‌ قدیمی چوبی، آهنی دارای ویژگی‌های مثبت و منفی مختلفی است، اما در این بین ویژگی‌های کاربردی و برتر پنجره‌های دوجداره آلومینیوم بیش از بقیه انواع پنجره است.

شاید پس از آنکه به فکر تعویض پنجره‌های قدیمی با پنجره دوجداره افتادید، برایتان این سوال پیش آید که چرا باید پنجره‌ها را عوض کنید و زمان و هزینه صرف این تغییر کنید.

این سوال به خصوص برای کسانی پیش می‌آید، که پنجره‌های قدیمی آن‌ها همچنان سالم و پایدار است. برای پاسخ به این سوال باید گفت، عوامل زیادی وجود دارد که باعث ایجاد ضرورت تعویض پنجره قدیمی برای شما خواهد شد.

اکنون به بررسی برخی از عواملی می‌پردازیم، که ضرورت جایگزینی پنجره‌های قدیمی با پنجره‌های دوجداره را مشخص می‌کند.

 

 

لزوم تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره دو جداره آلومینیومی

 

1. جلوگیری از هدر رفتن انرژی(گرما و سرما)

2. زیبایی و تنوع در رنگ
3. عایق صوتی
4. کاهش هزینه های اقتصادی و انرژی
5. افزایش طول عمر درب و پنجره
6. تعویض شیشه قدیمی پنجره دوجداره برای افزایش کارایی در مصرف انرژی
7. تنوع در انتخاب درب و پنجره و یراق آلات
8. مقاومت در برابر نفوذ آب باران
9. عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید
10. غیر قابل اشتعال در آتش سوزیها و دوام و استحکام بالا
11. وزن کم،قابلیت بازیافت،سهولت در نظافت و سرعت در نصب
12. صرفه‌جویی در مصرف انرژی

 

 

این روزها قیمت انرژی‌ برق و گاز نسبت به گذشته افزایش یافته است. با افزایش قیمت انرژی، ضرورت حفظ انرژی موجود در فضای خانه یا دفتر کار و جلوگیری از هدر رفتن انرژی بیشتر احساس می‌شود.

نصب پنجره‌های دوجداره به جای مدل‌های قدیمی، علاوه بر اینکه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود و به محیط زیست کمک می‌کند، هزینه‌های مصرف انرژی را نیز کاهش می‌دهد.

وجود پنجره دوجداره باعث می‌شود که در زمستان گرمای داخلی خانه حفظ شود و در تابستان، سرمای ایجاد شده با وسایل سرمایشی در داخل خانه بماند و خنکای مطبوع خانه از درزهای پنجره‌های قدیمی غیراستاندارد خارج نشود.

این پنجره‌ها همچنین در حالت بسته از ورود گرد و غبار به داخل محیط خانه جلوگیری و مانع نفوذ آلودگی‌ هوا به داخل خانه می‌شوند.

جلوگیری از گسترش آلودگی‌های صوتی

کمک به محافظت از محیط زیست

مقاومت در برابر زلزله

افزایش ارزش اقتصادی ملک

 

 

مراحل تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

 

اکنون اگر تصمیم گرفته‌اید که پنجره قدیمی خانه یا محل کار خود را تعویض کنید و به جای آن یک پنجره دوجداره زیبا و کاربردی نصب کنید،‌ بهتر است در قدم اول با یک مشاور متخصص و قابل اعتماد در زمینه ساخت و نصب پنجره‌های دوجداره ارتباط برقرار کنید.

همکاران متخصص، با تجربه و با سابقه ما در مجموعه بالکانه آماده ارائه مشاوره در خصوص تعویض پنجره‌های قدیمی با پنجره‌های جدید و پاسخ به سوالات شما در رابطه با تعویض پنجره ها بدون تخریب هستند.

پس از دریافت مشاوره و قطعی کردن تصمیم خود برای نصب پنجره دوجداره جدید،‌ مدل مورد نظرتان را سفارش می‌دهید و کارشناسان متخصص به محلی که قرار است پنجره‌های آن تعویض شود، مراجعه می‌کنند.

 

ساخت پنجره شما از اندازه‌گیری دقیق ابعاد پنجره‌ها توسط افراد متخصص آغاز می‌شود.

 

پس از مرحله اندازه‌گیری،‌ پنجره دوجداره مورد نظر شما توسط شرکت سازنده، ساخته و آماده نصب می‌شود. هنگامی که پنجره‌ها آماده شدند، متخصصین نصب برای تحویل و نصب پنجره‌ها به منزل یا محل کارتان مراجعه خواهند کرد.

البته این کار با هماهنگی قبلی انجام می‌گیرد،‌ زیرا نصب پنجره‌ها بسته به تعداد و ابعاد آن‌ها چند ساعت یا روز زمان لازم است.

 

پنجره‌های قدیمی بدون هرگونه تخریب تعویض می‌شود

 

تعویض پنجره‌های قدیمی با پنجره دوجداره جدید، نیاز به هیچ گونه تخریبی ندارد و یکی از ساده‌ترین عملیات ساختمانی به شمار می‌رود. برای تعویض پنجره‌ها هیچ گونه مواد و مصالح ساختمانی لازم نیست و تنها باید، پرده‌ها را باز کنید، اطراف هر پنجره را تا دو متر از لوازم خانه خالی کنید و روی مبلمان را با پارچه‌ای بپوشانید تا جابه‌جا و باز و نصب کردن پنجره‌ها آسیبی به لوازم شما نرساند و باعث کثیف شدن آن‌ها نشود.
در آغاز کار عملیاتی نصب، ابتدا تمام ستون‌های افقی و عمودی قاب پنجره قدیمی با استفاده از فریز مخصوص بریده می‌شود و تنها فریم محیطی پنجره قدیمی داخل دیوار باقی می‌ماند. سپس پنجره‌های جدید دوجداره یو پی وی سی روی این قاب با استفاده از پیچ‌های محکم نصب می‌شود. معمولا پس از اتمام کار، فریم محیطی پنجره قدیمی به هیچ عنوان دیده نمی‌شود.

پس از نصب پنجره‌ها،‌ دور تا دور آن‌ها با استفاده از فوم و چسب مخصوص، آب‌بندی و عایق‌بندی می‌شود. حالا نوبت نصب شیشه‌های دوجداره است و پس از آن دیگر کار تمام می‌شود. معمولا نصاب‌ها در انتها برای رگلاژ پنجره اقدام می‌کنند، اما حواستان باشد؛ اگر فراموش کردند حتما انجام این کار را در پایان نصب از آن‌ها درخواست کنید.

 

 

هزینه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

 

قیمت این پنجره‌ها بسته به برند و نوع آن‌ها مختلف است.

بالکانه به عنوان تولیدکننده پنجره‌های دوجداره ، با همکاری با برندهای مطرح، می‌تواند راهنمای شما در خصوص خرید و نصب پنجره‌های دوجداره وارداتی و دارای برند بین‌المللی باشد.

دقت کنید که اگر تصمیم به خرید پنجره‌های دوجداره با برندهای غیر ایرانی باشید، قیمت‌ها به دلار وابسته است و در نتیجه بالا و پایین رفتن نرخ کشوری دلار کاملا روی قیمت پنجره‌های جدید موثر است و به همین دلیل ممکن است هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره با برنامه ریزی های شما متفاوت باشد.

اگر قصد خرید از شرکت معتبری مانند بالکانه داشته باشید، مشاوران برای انتخاب بهترین نوع پنجره با مناسب‌ترین قیمت به شما کمک می‌کند.
قیمت پنجره‌های دوجداره به جنس پروفیل، نوع یراق‌آلاتی که در آن‌ها استفاده می‌شود، ابعاد پنجره، رنگی بودن یا نبودن پنجره و نوع شیشه آن بستگی دارد. بنابراین برای اطلاع دقیق از قیمت‌ خرید و نصب پنجره‌های دوجداره بهتر است به قیمت‌های اعلام شده در سایت‌های مختلف اتکا نکنید و با شرکتی معتبر تماس بگیرید.

بالکانه در این زمینه، همواره آماده ارائه مشاوره به شما خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر از طریق را های ارتباطی با ما در تماس باشید.

اهمیت تعویض پنجره قدیمی با پنجره های دوجداره
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ادامه مطلب
پنجره دوجداره چیست؟

پنجره دوجداره چیست؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text] پنجره دوجداره   یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در زیباسازی فضای یک محیط نور موجود در آن می باشد. برای داشتن نور مناسب در فضا ابتدا باید ...